Floortje Ingen Housz

The making of… mijn portret foto.

Elke dag, elk uur, elke seconde die ik “vrij ” ben schiet ik er op los. M’n kinderen duiken al weg (nog geen 1 1/2 jaar) en m’n vriend verstopt zich met laptop op de wc. Om toch eens te zien hoe het er aan de andere kant aan toe gaat (anders dan een ‘he lach eens’ kiekje) heb ik besloten Maurits Bos aan te schrijven. Een startende fotograaf die mooie straatportretten maakt van o.a. zwervers.

Voor mijn nieuwe website heb ik foto’s nodig van mezelf ‘met een grote glimlach, netjes uiterlijk en o die is aardig, die wil ik wel op mijn huwelijk’ blik en dan het liefst ook nog een beetje in mijn fotografie stijl.

Op een ijskoude zaterdag ochtend sta ik met een tas vol kleren met m’n zomerjas in het Westerpark. Rode blossen & verkoudheid garantie!

Maurits gaat snel aan de slag en samen maken we er een leuke ochtend van. We wisselen tips uit en hij laat me z’n foto’s zien.

Vinden jullie het resultaat mooi? Kijk snel op mijn over mij pagina!

Dit bericht is gepubliceerd op januari 16, 2013 om 09:26 en is opgeslagen onder Website. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Een gedachte over “The making of… mijn portret foto.

  1. Wat een mooie portretfoto!

    Veel dank voor de perfecte fotoshoot voor mijn eigen portretfoto’s. Ze staan nu geweldig op mijn website, visitekaartjes, facebook en wie weet waar nog meer.

    Je legt de uitrdukking, kleuren en houding perfect vast!

    Groetjes,
    Lennart

    Hiemie.nl | Internet marketing voor ondernemers

Geef een reactie

